אייכלר: אם הרפורמה לא תעבור – לא נוכל לחיות פה

אייל ראובן No Comments on אייכלר: אם הרפורמה לא תעבור – לא נוכל לחיות פה

ח"כ ישראל אייכלר לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אם נתניהו יתקפל זה יהיה הסוף של האפשרות של יהודים דתיים לגור בארץ ישראל. הם נלחמים על הבג"ץ כדי שהם יוכלו להעביר אותנו על דתינו" | האזינו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לדברי ההסתה החמורים שנאמרו ע"י אל"מ זאב רז, ועל הצורך הדחוף להעביר את הרפורמה במערכת המשפט.

"הדברים של רז מזעזעים, אבל שורש הבעיה היא אלו שמסכימים איתו בשקט. שום דבר לא השתנה מאלטלנה, בקום המדינה שירו למוות בפליטי שואה. כל עוד הם שולטים – הכל בסדר, כשמזיזים להם את הגבינה יוצא מהם כל הג'יפה שלהם בלי שום מגבלה" פתח אייכלר את הריאיון.

"אני מקבל דיווחים יום יום מאברכים שטסים לחו"ל שבזמן האחרון הם חווים התקפות מילוליות חמורות מאד, מהאשכנזים העשירים של תל אביב שיש להם כסף לטיסות. ההסתה בתקשורת מחלחלת לציבור" סיפר הח"כ.

אייכלר הסביר את החשיבות בהעברת הרפורמה: "אם נתניהו יתקפל זה יהיה הסוף של האפשרות של יהודים דתיים לגור בארץ ישראל. הם נלחמים על הבג"ץ כדי שהם יוכלו להעביר אותנו על דתינו. בג"ץ הוא ראש הרודפים את זכויות המיעוט החרדי".

על חוק הגיוס אמר: "כולם מודים לכך שהצבא לא זקוק לחוק גיוס חובה, אני הגשתי הצעה לבטל את זה. חובת הגיוס היא רק בשביל שיוכלו להעביר אותנו מדתינו, זה ביהרג ואל יעבור".

"עכשיו זה עת מבחן לבן גביר, צריך להגן על הציבור שמסיתים נגדו. הבעיה החמורה היא שלא יעזור לעצור רק את המסיתים, כי יש הרבה שמסכימים אם הדברים בשקט".

"העיקר עכשיו זה להעביר את הרפורמה במערכת המשפט. לקחת מהשופטים את השלטון ולהשיב אותו לנבחרי הציבור. אם הרפורמה לא תעבור לא תהיה דמוקרטיה בעם ישראל. המיעוט הקטן והאלים הזה ימשיך לשלוט בנו" הזהיר הח"כ.

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות